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Bewertungen für Amazfit Stratos 3 schwarz

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Bewertungen (2)

Bewertung: 3.0 von 5 Sternen
3.0 von 5 Sternen
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Bewertungsverteilung

  • Bewertung: 1.0 von 5 Sternen
    via Saturn.de am

    Herr

    This is the 3rd generation of the Stratos. I was the owner of a 2nd generation watch already, but that one died after two years (not something you would expect from an almost 200 euro product...). Naive me, I bought this one because I liked the functions and the interface of the previous model. While it received some extras and slightly better battery life in comparison with the Stratos 2, the stability and overall reliability decreased dramatically. Freezes and reboots are common, the Bluetooth connection with the phone is really poor. The phone also being a Xiaomi product, the watch loses connection to it really often. Therefore receiving and declining calls with the watch rarely works, and finding the phone with via the watch is also totally unreliable. Recently I went on a hiking tour with the watch and after a good 3 hours and 12 kms already on our way back the watch suddenly went crazy and lost all my progress. It was absolutely disappointing, one would expect that at least it would somehow save your activity up until that point but no. You just have to live with the fact that although you just bought a product for almost 200 that was specifically designed for sport, it might just lose your hard earned progress of several hours of training thus being an unreliable sport tracking device. Or who knows, it might die after 2 years like the previous one, that supposedly got water damaged despite the good maintenance and care... It does this a few times more and then I´m bringing it back within warranty.
  • Bewertung: 5.0 von 5 Sternen
    via E-Tec am

    Lange Batterielaufzeit GPS Signal nach ca 15 sec bereit …

    Lange Batterielaufzeit GPS Signal nach ca 15 sec bereit Verbindung zum PC über USB ohne Probleme Öfters möchte ich, dass die Uhr nicht mit dem Smartphone verbunden ist und die Amazfit App nicht aktiv ist um Batterie beim Smartphone zu sparen, jedoch die Amazfit App startet immer wieder automatisch ohne dass sie aufgerufen wird und läuft im Hintergrund. Auch das Beenden der App nützt nichts, nach kurzer Zeit ist sie wieder aktiv. Erst eine Abmeldung bei Amazfit hilft die App endgültig zu beenden. Bei der Uhr sollte bei den Verbindungseinstellungen (WLAN und Bluetooth) eine Schalter ON OFF sein.
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